09.06.2022
Redakce

Dynamo rozšiřuje komunikační tým

Klub HC Dynamo Pardubice roste a stejně jako klade velké nároky na sportovní cíle, úspěšný chce být i v prezentaci navenek. V souvislosti s tím roste celý komunikační tým. Management klubu se rozrostl o marketingového manažera Daniela Ulricha a tiskového mluvčího a manažera PR Jana Mroviece.

Cítíme závazek vůči nejlepším fanouškům v zemi, vůči fanouškům, kteří pravidelně splňují vysoké standardy z hlediska návštěvnosti a dlouhodobě patří mezi nejlepší v Evropě. Chceme fanouškům přiblížit dění v klubu a posunout klubovou image mezi špičku.

„Ambice marketingu je povznést klub na top úroveň nejen v republice, ale i v Evropě. Marketing je prostředek komunikace klubu k široké odborné i laické veřejnosti. Naším úkolem je, abychom úspěchy týmu na ledě dostali mezi nejširší okruh fanoušků místních i z jiných regionů, a navázali tak na dlouhou a bohatou historii, kterou hokej v Pardubicích má,“ říká nový marketingový manažer Dynama Daniel Ulrich.

Dynamo v příští sezoně oslaví výročí 100 let od svého založení. Všichni fanoušci se tak mohou těšit na spoustu zajímavých akcí, které klub k jubileu připravuje.

„Chtěl bych také poděkovat všem, kteří se na marketingu a PR doposud podíleli. Za poslední dva roky odvedli velký kus práce. Díky tomu máme na co navazovat a chceme komunikaci klubu posunout zase o kus dál,“ dodává marketingový manažer.

Práci tiskového mluvčího a manažera PR bude od nové sezony vykonávat Jan Mroviec.

„Jako ani ne 12letý kluk jsem v roce 2005 slavil v kotli titul, což byl jeden z mých nejsilnějších fanouškovských zážitků. Dynamo mám v srdci odmala, táta mě vodil na zimák už od dvou nebo tří let. Jsem rád, že se tímhle smyčka uzavírá a že to, co jsem tady prožíval já, mohu nabídnout novým generacím a zprostředkovat jim zážitek tak, jak se to v té době ještě nedělalo,“ sděluje nový tiskový mluvčí a PR manažer klubu.

Daniel Ulrich má zkušenosti s prací produkčního a producenta audiovizuálních děl, pracoval v marketingu a komunikaci nadnárodních korporací i menších klientů. V roce 2016 pomohl jako marketingový ředitel dostat Aquapalace Praha mezi TOP15 nejlépe hodnocených aquaparků v Evropě, a k více než milionu návštěvníků za rok.

Jan Mroviec má zkušenosti z televize. Uváděl zprávy ve Východočeské televizi a následně se přesunul do České televize, odkud na chvíli odešel na pozici asistenta tiskového mluvčího Škoda Auto, kde získal zkušenosti s PR světem. Po návratu do ČT byl vidět během Rallye Dakar, kterou jako novinář čtyřikrát dokončil od startu až do cílové rampy. V hokejové sekci dělal redaktora a reportéra při zápasech extraligy a národního týmu.